tiistai 14. elokuuta 2012

Vinkki: Meikkivoiteen sävyn valinta

Mulla on ainakin aina ongelmia oikeanlaisen meikkivoiteen valinnassa, enkä usko olevani ainoa. Lähes aina saan ostettua vääränsävyisen ja oonkin viime aikoina turvautunut esim. Sokoksessa pyöriviin myyntitäteihin ja nyt ostokset menevät lähes aina nappiin. Yhden jutun olen näiltä tädeiltä oppinutkin: nimittäin sen, että meikkivoiteen sävyä tulisi testata posken iholle korvan etupuolella, jotta kasvojen ja kaulan ihon sävyihin ei tulisi eroa. Näin meikkivoide häivyttyy sopivasti, eikä korvan eteen tule rumaa pissisrajaa ;)


Mullakin olisi uusi meikkivoide taas hakusessa. Tällä kertaa haluan vähän peittävämpää tököttiä ja ajattelin, että lähtisin kerrankin MACin hyllyille vähän tutkailemaan :) Jospa nyt kerrankin panostais meikkivoiteeseen!

6 kommenttia:

Saija Sasetar kirjoitti...

Todellakin tulee painittua aina tuon meikkivoide-asian kanssa, ehkäpä joskus osuu sitten oikein nappiin.

Mun unelmana olis ostaa Joe Blascolta meikkivoidetta ja peitehommelia sun muita, ovat riittoisia ja niin hyviä tuotteita..hintaa tosin on vähän liikaa omalle pussukalle. :/

Frillycakes ♥

mira kirjoitti...

mulla on aina meikkivoiteen valinnan kanssa sama ongelma. mutta tällä kertaa marssein stockan MAC liikkeeseen ja sanoin myyjälle mitä haluan, ja hän valitsi mulle täydellisen sävyn. näin helppoo se on (: tosin tuo 33€ meikkivoiteesta kirpaisi kerran, mutta on ainakin riittoisaa, peittävyys hyvä ja sävy on just nappiin. suosittelen siis MAC tuotetta (:

Jonna kirjoitti...

Mä olen luovuttanut kokonaan, sekaiholle on vaikea löytää sopiva joten olkoot! :D

Anonyymi kirjoitti...

Miten en oo huomannu macin meikkie stokkal? mis ne on helsingin keskustan stokkal? siis mitä merkkei siin on ympäril?:)

Annemari kirjoitti...

mulla on vaan huonoja kokemuksia macin meikkivoiteista. mutta ehkäpä vika onkin allekirjoittaneen ihossa kun macin meikkivoiteet ei tähän naamaan oikein sulaudu. toinen juttu mikä ärsyttää stockan mac-pisteessä on se että mulle myytiin aivan liian vaalea meikkivoide. nyt sitten sekoittelen sitä liian vaaleeta meikkivoidetta maxfactorin halpismeikkivoiteeseen joka on taas liian tumma ihollani yksinään :D on se 33e liikaa heitettäväks menee, pitää vähän blendailla eri värejä eri merkeiltä että löytyy se täydellinen sävy. mut on se vaan niin aikaavievää ja ärsyttävää but what can you do?

Hanilodesign kirjoitti...

Mulla on se ongelma varsinkin kesällä, että kaula on ihan erin värinen kasvojen ihon kanssa, kasvot ruskettuu mutta kaula ei. Siinäpä saa sitten miettiä että käyttääkö kasvojen ihoon sulautuvaa meikkivoidetta, jolloin yleisilme on kuin olisi liian tummaa, vai sitten kaulan ihoon sulautuvaa sävyä, jolloin se on liian vaaleaa kasvoille ja näyttää helposti harmahtavalta. Vaikeita asioita. :)