maanantai 20. elokuuta 2012

Blue eyeliner by Gina Tricot

Viime viikolla kokeilin Ginalta saamaani pinkkiä eyelineria ja moni kyselikin sinisen rajausvärin perään. Sellaisia siis Gina Tricotista myös saa ja tältä se mun kokeilussa näytti:



Suti on tietysti samanlainen kuin merkin pinkissä eyelinerissa eli todella ohut, mistä mä tykkään kyllä kovasti! Väri on ihan superkirkas ja pysyykin tosi hyvin paikoillaan. Tuntui, että sinistä väriä taisi hitusen jäädäkin luomelle vaikka pesinkin silmämeikin pois :D Huomaako joku muuten mun ripsissä pientä kasvua? Ette varmaan huomaa sitä näissä kuvissa, mutta mä olen sen jo huomannut! Siitä ihmeaineesta lisää vähän myöhemmin ;)



Tämä olikin sitten 201:s postaus NUDE-blogissa ja ehkä siihen lukuun on hyvä lopettaa täällä Blogspotin puolella. Kiitos Blogger ja seuraavaksi näemme siis Costume.fi:ssä ylihuomenna! :)

5 kommenttia:

Lunalii kirjoitti...

Jännä kyllä tuo "värillinen" eye lineri... Toihan on vähän kuin luomiväriä jota laittaisi vain terävän viivan :D Sopisi siis mulle, kun oon niin huono käyttämään luomiväriä, mutta silmäni rajaan aika :)
Pitää kyllä ehdottomasti kokeilla, kunhan käyn kurkkimassa mitä värejä noita on. Pinkki ja sininen näyttävät harmi kyllä mun makuun hiukan liiankin räväköiltä :/
Ihana blogi kyllä sulla. Luen tosi vähän mitään kosmetiikkablogeja, mutta tämä on persoonallinen ja justiinsa mua miellyttävää tesktiä :) Teetkö kynsiä minkä verran yleensä? Itse pidän nimittäin kynsiblogia :) Saa käydä vilaisemassa, jos kiinnostaa: http://korukynsilla.blogspot.fi

maku kirjoitti...

Onpa hienon värinen toi sininen rajaus :) On pakko käydä shoppailemassa.... ---> ;)

Anonyymi kirjoitti...

salee neulash ;)

Unknown kirjoitti...

siis hä etkö jatka enää tätä blogia ;OO !!

Erika // Nude-blogi kirjoitti...

ei oo neulash :)

blogi muuttaa, eli jatkan tätä, mutta eri osoitteessa.